"Pienien" alkukankeuksien jälkeen olen taas blogini parissa. En edes tiedä, mistä kirjoittaisin, kun niiiin paljon on tässä reilussa kuukaudessa tapahtunut. On ollut Tallinnan reissua, bileitä ja reeniä. Noh..aloitan tosta mein Tallinnan reissusta.
Reissussa oli siis kyse työpaikkani palkintomatkasta. Mentiin isolla porukalla Energyn bileristeilylle Tallinnaan. Koska firma kustansi ruuat ja pari paukkua, päätin käyttää omat rahani sen tavallisen viinan läträämsen sijaan shoppailuun.
Olin niin odottanut Bershkaa, Stradivariusta ja Pull & Bearia. Olin jopa katsonut niiden nettisivuilta etukäteen, mitä haluan kokeilla, jotta varmasti kerkiän kaikkiin kauppoihin. Mikä pettymys olikaan, kun MITÄÄN niistä etukäteen tsekatuista tuotteista ei ollutkaan heillä myymälöissä. Noh..Viru-keskuksen Zara ei pettänyt. Samantien kauppaan astuessa bongasin täydellisen Shopper bagin entisen (koiran tuhoaman) laukkuni korvaajaksi. Se oli niin kauniin värinen ja mallinen ja kokoinen. Ah..rakkautta ensi silmäyksellä. En edes hintaa tarkistanut ennen kassaa, mutta onneksi se oli vain(?) 49,95 euroa. Bogasin Zarasta vielä ihan näköiseni statement-kaulakorun, jossa ylläriylläri oli pääkallo. Tuntuu, että käyn läpi eräänlaista pääkallobuumia niiteillä. :D Kaikki korut, jotka olen lähiaikoina ostanut (ja jopa maalaamani taulut) ovat kalloaiheisia.
Olisin löytänyt Zarasta vielä vaikka mitä muuta ihanaa, esim. yhden punaisen maximekon, mutta krapulaiset työkaverini olivat hädissään, etteivät kerkiä Super-Alkooon, niin jäi ihanuus kokeilematta. Siinä on muuten yksi syy, miksi shoppailen poikkeuksetta yksin; ei tarvitse odotella ketään, eikä kenenkään tarvi odotella minuu.
Käytiin vielä paluumatkalla laivan tax free-myymälässä, jossa bongasin 50% alennuksesta Smashboxin Studio Skin-meikkivoiteen. Se todellakin oli löytö! Rasvoittuvalla naamallani ei oikein mikään meikkivoide pysy varttia kauempaa. Olen kokeillut Make Up Storen ja Clarinsin kalliita voiteita, mutta ei..ei pysy. Mutta tämä, ihanaihanaihana meikki pitää nassun mattana jopa 3 päivää!! (joo..ei saisi nukkua meikit naamalla ;) )
Eikä sille jäänyt alen jälkeen hintaa kuin 16 euroa. Tosin tulevaisuudessa tuskin yhtä hyvää tarjousta tulee vastaan. En edes tiedä myydäänkö kyseistä merkkiä Suomessa!?! Noh..se on sen ajan murhe.
P.S En ole yhtään kertonut treenailuistani mitään. Ehkä siksi, ettei kuntokuurini ole alkanut niin kuin toivoin. Ehkä vähän kuitenkin avaan reeniäni ensi postauksessa. Toivottavasti aiemmin kuin kuukauden päästä. ;)
<3 Ninu
![]() |
| pääkallobuumi? |
| minu koru <3 lööv. |
| the täydellinen shopper bag |
| kenkähyllyä..ja laukku ;) |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti