perjantai 22. maaliskuuta 2013

Day offfff!!

Vapaapäivä!
Ah..oon jo ihan odottanut kokonaista vapaapäivää. Varsinkin kun ulkona on ollut aivan mahtavia ilmoja.

Aion viettää koko päivän vain itseäni hemmotellen. Alkaen kalpeaakin kalpeammasta hipiästäni. Olen entinen tanorektikko. Saatoin käydä 5-6 kertaa viikossa solariumissa ympäri vuden. Plus siihen päälle auringonotot biitsillä, partsilla tai jopa keväthangessa. Lopetin solikan käytön kuitenkin seinään, kun mummollani todettiin melanooma.

Täysin en kalpeuttani vielä sulata. Olen jo useamman vuoden käyttänyt Lorealin Sublime Bronze itseruskettavaa. Kyllä..se haisee pahalle, mutta on mielettömän helppo levittää, koska jälki näkyy samantein. Se sopii sekä kasvoille, että vartalolle. Kaupan päällisiksi saa myös ihanan hohteen iholle. En tiedä kuvittelenko, mutta minusta tuntuu, että tuo voide auttaa myös huonohkoa ihoani, joka on nyt e-pillereiden lopettamisen jälkeen räjähtäny aivan käsiin.



Kyllä sen pahan hajunkin kestää, kuhan iho vaan näyttää paremmalta. :D


Posti toi myös Henkan ja Maukan uuden kuvaston kotiin, ja heti meinas mopo lähteä käsistä. Bongasin katalogista monia aivan iiiihania housuja, MUTTA... Niissä kaikissa oli matala tai supermatala vyötärö. Minä en vaan saa ängettyä peppuani noihin matalavyötäröisiin pöksyihin ilman, että vako vilkkuu vähääkään kumarrellessa..saatikka istuessa, Olen huomannut samantapaisia ongelmia myös muissa Henkan vaatteissa. Esim. takit ja jakut istuvat vatsasta ja hartioista täydellisesti, mutta haukkarin kohdalta hihat kiristävät niin, ettei veri kierrä. Noh..parit biksut kuites lähti tilaukseen..;)




Päivän korvikset: Äipän tuliaiset Turkista.


Huomasin tänään asian, joka teki miut hyyyyvin iloiseksi; Minulla on vihdoin oikeiden ripsien pituiset ripset! jee! Olen vast ikään luopunut ripsien pidennyksistä, ja olin monta aamua tuskaillut kyyneleet silmissä nysäripsiäni. Nyt ne alkavat onneksi olla jo lähes entisissä mitoissaan.

Siltikin...aina silloin tällöin ikävoin pidennyksien tuomasta helpotuksesta aamumeikkailuihin ja niiden näyttävyyttä. Toivon kuitenkin, etten sorru niihin taas.

 Voisin kuitenkin lyödä melkein vetoa, että kesäkuuhun mennessä olen selälläni ystäväni sohvalla ripsiä laittamassa.

torstai 21. maaliskuuta 2013

busy morning!



Olin jo pitkään katsellu muilla naisilla niitä ihania nutturoita, joissa oli käytetty apuna hiusdonitsia. Oon varmasti maailman laiskin ja huonoin laittamaan hiuksiani. Yleensä vaan harjaan hiukset suihkun jälkeen (jos jaksan) ja pistän ponnarille...välillä ehkä jopa letille. MUTTA NYT ajattelin reipastua ja kokeilla tuota ihmeellistä donitsia. :P

 Marssin siis eilen ennen töitä GT:hen, jossa olin aiemmin bongannut jättikokosen donitsin, jonka ympärille saisin ehkä käärästyä koko hiuskuontaloni. Tukka tavan mukaan korkeelle ponnarille, donitsi läpi, hiusten levitys, kumppari päälle, tukka ympäri, pari pinniä ja voilá..nuttura valmis.











Olisin toki voinut kierittää tuon tukan "vähän" siistimmin tohon ympärille, ettei pinnit ja kumpparit ois näkynyt..mutta olen liian huolimaton tuommoisiin pikkujuttuihin. :D
Oon vähän kahden vaiheilla olisiko minu kannattanu ostaa kuitenkin pienempi donitsi, tai vastavuoroisesti laittaa ponnari vähän alemmas, mutta tällä mennään tää päivä. :)

En ole muuten kertonut yhtään tosta minu "kuntoprojektista". Oon aikasemmin urheillut enemmänkin, mutta tällä hetkellä olen pitänyt vähän taukoa treenaamisesta. Tarkoitus olisi siis aloittaa taas alusta kunnon punttailu, ja testata, pystyykö pelkällä kovalla lihastreenillä saamaan timmiä ja naisellista kroppaa. En ole yhtään lenkkeilyn tai jumppailun ystävä, joten airobinen liikunta taitaa rajoittua vaan alkulämmittelyihin ja satunnaisiin kävelyihin. Personal trainerinani toimii oma ukkoni, joka on lähes koko ikänsä treenannut salia ja muita lajeja. Hän on tämän hetkinen Suomen mestari maksimivoimapunnerruksessa, ja treenaa tosissaan myös BJJ:tä, joten asiansa hän osaa.

Näin aluksi oon yrittänyt ruokavaliota muuttamalla saada projektia alkuun, rasvanpoltossahan ruokavaliolla on 80% osuus tuloksista. Eli rahkaa, raejuustoa ja ananasta..Niinhän se menee ;)

aamupala <3

Nää ei kuulu VIELÄ minu ruokavalioon. Mutta toimii "kauniina" sisustuselementtinä ;P

vitamiineja ja muita voimajuuria.

maanantai 18. maaliskuuta 2013

lil'bit of travelling!

Unohdin ihan mainita lemppariharrastukseni eli matkustamisen ja ruuan!! nam! Päätin tehdä tämmösen pienen kuvakollaasin reissustani Japanissa. Oli muuten melko hankala karsia noin 5000 kuvasta vain muutama hassu..huh! Samalla tuli muisteltua huikeaa ja ihanaa reissua. Japani on maa, jonne on ehdottomasti päästävä uudelleen.

 Matkan syy (jos sellainen muka pitää olla) oli ystävien häät. Niitä juhlittiin Tokiossa, mutta kerkesimme parin viikon aikana käymään myös vuoristossa Hakonessa, Kiotossa ja Osakassa, Tässä siis muutamia kuvia..

Tokio:

Näkymä hotellin ikkunasta, Asakusassa.



Tokyo Tower ja "kultainen kakka"

markettialueella



Asakusa




 Pojat pääs leikkii samuraita


 Nukuttiin tämmösillä futoneilla, ja voin kertoa, et elämäni parhaat unet. Harmi etten saanu kunnon kuvia vuoristosta, johon aukes näkymä tosta mein partsilta. Tämä paikka oli siis kylpylä, Onsen, johon kuuma vesi tulee suoraan vuorilta.


Ramen <3 ..ja 7 lisäelinvuotta tuova musta muna.


Mein piti mennä katsomaan Fuji-vuorta, mutta lunta tuli niin paljon, että reitit sinne oli suljettu.:(



Kioto:




vessa <3


Osaka:
Hotellin ikkunasta

iltapala lähikaupasta



HOLA TODOS!!

Olen pitkään jo miettinyt blogin perustamista.. En tosin tiedä miksi, koska elämäni on niin kuolettavan tylsää (kuka siitä nyt haluaisi lukea). Toisaalta ehkä just se tylsyys ajoi miut tähän, että saisin päiviini jotain. :)

Olen kohta 26-vuotias nainen Lahdesta. RAKASTAN kenkiä ja vaatteita jopa niin paljon, että useammankin kerran kuukauden ruokarahat on tullut käytettyä uusiin kenkiin. Mutta se on vain minu tapa elää: ei saa ottaa mitään liian vakavasti. Kerranhan me täällä vain eletään, eikö? 

Muodin (joo tiedän, muoti ja Lahti eivät kohtaa) lisäksi haluan jakaa myös iänikuisen treeniprojektini tekemättä blogistani kuitenkaan mitään dieettisivustoa.. Vain pienen ikkunan elämääni. 



-Ninu