Ah..oon jo ihan odottanut kokonaista vapaapäivää. Varsinkin kun ulkona on ollut aivan mahtavia ilmoja.
Aion viettää koko päivän vain itseäni hemmotellen. Alkaen kalpeaakin kalpeammasta hipiästäni. Olen entinen tanorektikko. Saatoin käydä 5-6 kertaa viikossa solariumissa ympäri vuden. Plus siihen päälle auringonotot biitsillä, partsilla tai jopa keväthangessa. Lopetin solikan käytön kuitenkin seinään, kun mummollani todettiin melanooma.
Täysin en kalpeuttani vielä sulata. Olen jo useamman vuoden käyttänyt Lorealin Sublime Bronze itseruskettavaa. Kyllä..se haisee pahalle, mutta on mielettömän helppo levittää, koska jälki näkyy samantein. Se sopii sekä kasvoille, että vartalolle. Kaupan päällisiksi saa myös ihanan hohteen iholle. En tiedä kuvittelenko, mutta minusta tuntuu, että tuo voide auttaa myös huonohkoa ihoani, joka on nyt e-pillereiden lopettamisen jälkeen räjähtäny aivan käsiin.
Kyllä sen pahan hajunkin kestää, kuhan iho vaan näyttää paremmalta. :D
Posti toi myös Henkan ja Maukan uuden kuvaston kotiin, ja heti meinas mopo lähteä käsistä. Bongasin katalogista monia aivan iiiihania housuja, MUTTA... Niissä kaikissa oli matala tai supermatala vyötärö. Minä en vaan saa ängettyä peppuani noihin matalavyötäröisiin pöksyihin ilman, että vako vilkkuu vähääkään kumarrellessa..saatikka istuessa, Olen huomannut samantapaisia ongelmia myös muissa Henkan vaatteissa. Esim. takit ja jakut istuvat vatsasta ja hartioista täydellisesti, mutta haukkarin kohdalta hihat kiristävät niin, ettei veri kierrä. Noh..parit biksut kuites lähti tilaukseen..;)
| Päivän korvikset: Äipän tuliaiset Turkista. |
Huomasin tänään asian, joka teki miut hyyyyvin iloiseksi; Minulla on vihdoin oikeiden ripsien pituiset ripset! jee! Olen vast ikään luopunut ripsien pidennyksistä, ja olin monta aamua tuskaillut kyyneleet silmissä nysäripsiäni. Nyt ne alkavat onneksi olla jo lähes entisissä mitoissaan.
Siltikin...aina silloin tällöin ikävoin pidennyksien tuomasta helpotuksesta aamumeikkailuihin ja niiden näyttävyyttä. Toivon kuitenkin, etten sorru niihin taas.
Voisin kuitenkin lyödä melkein vetoa, että kesäkuuhun mennessä olen selälläni ystäväni sohvalla ripsiä laittamassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti