HOLA TODOS!!
Olen pitkään jo miettinyt blogin perustamista.. En tosin tiedä miksi, koska elämäni on niin kuolettavan tylsää (kuka siitä nyt haluaisi lukea). Toisaalta ehkä just se tylsyys ajoi miut tähän, että saisin päiviini jotain. :)
Olen kohta 26-vuotias nainen Lahdesta. RAKASTAN kenkiä ja vaatteita jopa niin paljon, että useammankin kerran kuukauden ruokarahat on tullut käytettyä uusiin kenkiin. Mutta se on vain minu tapa elää: ei saa ottaa mitään liian vakavasti. Kerranhan me täällä vain eletään, eikö?
Muodin (joo tiedän, muoti ja Lahti eivät kohtaa) lisäksi haluan jakaa myös iänikuisen treeniprojektini tekemättä blogistani kuitenkaan mitään dieettisivustoa.. Vain pienen ikkunan elämääni.
-Ninu


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti