Olin jo pitkään katsellu muilla naisilla niitä ihania nutturoita, joissa oli käytetty apuna hiusdonitsia. Oon varmasti maailman laiskin ja huonoin laittamaan hiuksiani. Yleensä vaan harjaan hiukset suihkun jälkeen (jos jaksan) ja pistän ponnarille...välillä ehkä jopa letille. MUTTA NYT ajattelin reipastua ja kokeilla tuota ihmeellistä donitsia. :P
Oon vähän kahden vaiheilla olisiko minu kannattanu ostaa kuitenkin pienempi donitsi, tai vastavuoroisesti laittaa ponnari vähän alemmas, mutta tällä mennään tää päivä. :)
En ole muuten kertonut yhtään tosta minu "kuntoprojektista". Oon aikasemmin urheillut enemmänkin, mutta tällä hetkellä olen pitänyt vähän taukoa treenaamisesta. Tarkoitus olisi siis aloittaa taas alusta kunnon punttailu, ja testata, pystyykö pelkällä kovalla lihastreenillä saamaan timmiä ja naisellista kroppaa. En ole yhtään lenkkeilyn tai jumppailun ystävä, joten airobinen liikunta taitaa rajoittua vaan alkulämmittelyihin ja satunnaisiin kävelyihin. Personal trainerinani toimii oma ukkoni, joka on lähes koko ikänsä treenannut salia ja muita lajeja. Hän on tämän hetkinen Suomen mestari maksimivoimapunnerruksessa, ja treenaa tosissaan myös BJJ:tä, joten asiansa hän osaa.
Näin aluksi oon yrittänyt ruokavaliota muuttamalla saada projektia alkuun, rasvanpoltossahan ruokavaliolla on 80% osuus tuloksista. Eli rahkaa, raejuustoa ja ananasta..Niinhän se menee ;)
![]() |
| aamupala <3 |
| Nää ei kuulu VIELÄ minu ruokavalioon. Mutta toimii "kauniina" sisustuselementtinä ;P |
| vitamiineja ja muita voimajuuria. |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti