torstai 21. maaliskuuta 2013

busy morning!



Olin jo pitkään katsellu muilla naisilla niitä ihania nutturoita, joissa oli käytetty apuna hiusdonitsia. Oon varmasti maailman laiskin ja huonoin laittamaan hiuksiani. Yleensä vaan harjaan hiukset suihkun jälkeen (jos jaksan) ja pistän ponnarille...välillä ehkä jopa letille. MUTTA NYT ajattelin reipastua ja kokeilla tuota ihmeellistä donitsia. :P

 Marssin siis eilen ennen töitä GT:hen, jossa olin aiemmin bongannut jättikokosen donitsin, jonka ympärille saisin ehkä käärästyä koko hiuskuontaloni. Tukka tavan mukaan korkeelle ponnarille, donitsi läpi, hiusten levitys, kumppari päälle, tukka ympäri, pari pinniä ja voilá..nuttura valmis.











Olisin toki voinut kierittää tuon tukan "vähän" siistimmin tohon ympärille, ettei pinnit ja kumpparit ois näkynyt..mutta olen liian huolimaton tuommoisiin pikkujuttuihin. :D
Oon vähän kahden vaiheilla olisiko minu kannattanu ostaa kuitenkin pienempi donitsi, tai vastavuoroisesti laittaa ponnari vähän alemmas, mutta tällä mennään tää päivä. :)

En ole muuten kertonut yhtään tosta minu "kuntoprojektista". Oon aikasemmin urheillut enemmänkin, mutta tällä hetkellä olen pitänyt vähän taukoa treenaamisesta. Tarkoitus olisi siis aloittaa taas alusta kunnon punttailu, ja testata, pystyykö pelkällä kovalla lihastreenillä saamaan timmiä ja naisellista kroppaa. En ole yhtään lenkkeilyn tai jumppailun ystävä, joten airobinen liikunta taitaa rajoittua vaan alkulämmittelyihin ja satunnaisiin kävelyihin. Personal trainerinani toimii oma ukkoni, joka on lähes koko ikänsä treenannut salia ja muita lajeja. Hän on tämän hetkinen Suomen mestari maksimivoimapunnerruksessa, ja treenaa tosissaan myös BJJ:tä, joten asiansa hän osaa.

Näin aluksi oon yrittänyt ruokavaliota muuttamalla saada projektia alkuun, rasvanpoltossahan ruokavaliolla on 80% osuus tuloksista. Eli rahkaa, raejuustoa ja ananasta..Niinhän se menee ;)

aamupala <3

Nää ei kuulu VIELÄ minu ruokavalioon. Mutta toimii "kauniina" sisustuselementtinä ;P

vitamiineja ja muita voimajuuria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti