Unohdin ihan mainita lemppariharrastukseni eli matkustamisen ja ruuan!! nam! Päätin tehdä tämmösen pienen kuvakollaasin reissustani Japanissa. Oli muuten melko hankala karsia noin 5000 kuvasta vain muutama hassu..huh! Samalla tuli muisteltua huikeaa ja ihanaa reissua. Japani on maa, jonne on ehdottomasti päästävä uudelleen.
Matkan syy (jos sellainen muka pitää olla) oli ystävien häät. Niitä juhlittiin Tokiossa, mutta kerkesimme parin viikon aikana käymään myös vuoristossa Hakonessa, Kiotossa ja Osakassa, Tässä siis muutamia kuvia..
Tokio:
 |
| Näkymä hotellin ikkunasta, Asakusassa. |
 |
| Tokyo Tower ja "kultainen kakka" |
 |
| markettialueella |
 |
| Asakusa |
 |
| Pojat pääs leikkii samuraita |
 |
| Nukuttiin tämmösillä futoneilla, ja voin kertoa, et elämäni parhaat unet. Harmi etten saanu kunnon kuvia vuoristosta, johon aukes näkymä tosta mein partsilta. Tämä paikka oli siis kylpylä, Onsen, johon kuuma vesi tulee suoraan vuorilta. |
 |
| Ramen <3 ..ja 7 lisäelinvuotta tuova musta muna. |
Mein piti mennä katsomaan Fuji-vuorta, mutta lunta tuli niin paljon, että reitit sinne oli suljettu.:(
Kioto:
 |
| vessa <3 |
Osaka:
 |
| Hotellin ikkunasta |
 |
| iltapala lähikaupasta |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti